/vaɪl/

چون، زیرا
Ich bleibe zu Hause, weil es regnet.
Er konnte nicht kommen, weil er einen wichtigen Termin beim Arzt hatte.
نکته حافظهسازی
تصور کن کسی میپرسد چرا؟ و جواب همیشه با «وایل» شروع میشود.
Ich bleibe zu Hause, ___ es regnet.
در کاسکو میتوانی مکالمههای واقعی با ربات هوش مصنوعی داشته باشی، کوئیز شخصیسازیشده بدهی و پیشرفتت را رهگیری کنی.
کلمه «weil» یکی از کلمات کاربردی زبان آلمانی است. معنی آن در فارسی «چون، زیرا» میباشد. این کلمه در دستهبندی «Kritische Analyse» قرار میگیرد و به عنوان adverb استفاده میشود.
تلفظ صحیح این کلمه /vaɪl/ است. سطح دشواری این کلمه پیشرفته ارزیابی شده است.
کاسکو یک پلتفرم یادگیری زبان مبتنی بر هوش مصنوعی است که به فارسیزبانان کمک میکند تا زبان آلمانی را به شکلی مؤثر و لذتبخش یاد بگیرند.